De zomer achterna (USA 1) - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Anne en Rein - WaarBenJij.nu De zomer achterna (USA 1) - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Anne en Rein - WaarBenJij.nu

De zomer achterna (USA 1)

Door: Rein en Ann

Blijf op de hoogte en volg Anne en Rein

06 December 2013 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Lieve thuisblijvers!

We zijn inmiddels bijna een week heerlijk aan 't touren maar hebben al zooo veel gezien en meegemaakt, echt genieten!!! Maar voordat we losbarsten met een samenvatting van ons 1e weekkie natuurlijk iedereen bedankt voor berichtjes op deze site en fb!!!

Vorige week zaterdag begon de reis na een emotioneel good-bye van onze Fam.! Erg leuk om te horen dat er dus al weddenschappen zijn wanneer we onze tas met paspoorten ergens zouden laten staan;-) Vol goede moed op reis dus;-) Via Londen Heathrow vlogen we op onze 1e bestemming LA! Helaas lag Ann halverwege de reis ineens bewusteloos in t gangpad... Mega geschrokken natuurlijk! Jammergenoeg hielden we hier geen business class plekjes aan over en brachten we de rest vd reis rond en boven het toilet door:( Het liep allemaal goed af en volgens dokter iets minder wijntjes drinken van tevoren (of juist meer?)..

Afijn.. Reis begon dus lekker.. Bij aankomst werd echter een hoop goedgemaakt (voor Rein dan) want er stond een nieuwe Mustang cabrio klaar om mee rond te cruisen! We verblijven de hele USA-trip in Motel 6'jes.. Low budget maar helemaal top verder. Eerste dagen natuurlijk alle toeristische attracties afgegaan (Venice Beach met al z'n 1000-en zwervers, Santa Monica pier, Universal Studio's, Hollywoods walk of Fame, enz). Heerlijk weer (25 C) dus ook lekker op de strandjes gechilled en met beach cruisers rondgefietst, helemaal top!

Gisteren naar Joshua tree park gereden waar je dus heel veel cactusbomen en bizarre rotsformaties kunt zien! Wij begrepen dat dit een woestijn-achtig gedeelte zou zijn en kwamen dus lekker op onze teenslippertjes en korte broekkies aangewaggeld. Helaas bleek dit dus een high desert te zijn en was de gemiddelde dagtemperatuur dus rond t vriespunt... Brrr en helaas ook niet echt de juiste kleding voor ingepakt:( Ondanks t koukleumen wel hele mooie foto's aan overgehouden!

s'middags snel doorgereden richting het volgende nationale park; The Grand Canyon! Hier zou het toch wel wat warmer moeten zijn volgens ons allebei.. Eenmaal aangekomen zagen we zowaar dat alles wit was vd sneeuw... Met een temperatuur van -5... Echt goud hahaha;-) Vandaag dus sprintend door het Grand Canyon park gegaan. Ondanks de kou (waar Ann niet al te vrolijk van werd) wel ongelooflijke mooie landschappen gezien! Helaas niet met foto vast te leggen zo mooi. Nu lekker met kruikkie in bed. Hopen dat t bij jullie iets minder koud is;-)

Morgen gaan we lekker voor 2 dagen naar Vegas, The city That never sleeps!
Daarna is t alweer tijd om maandag door te vliegen naar zomers(!!!) Hawaii! Kunnen we eindelijk alsnog ontdooien en eindelijk onze zwembroeken aantrekken (als t meezit;-)

We houden jullie op de hoogte (tenzij we een miljoen winnen;-)
Dikke zoen

The frozen backpackers hihi

• 06 December 2013 - 07:04

Dasje:

Lieve grutjes en Ann!! Geniet er lekker van!! Ik hoop dat het snel een beetje warmer wordt daar!! ;)
    Leuk jullie al zo veel gezien hebben!! Volgend jaar er wel weer zijn met sinterklaas hoor!
    dikke poemels!!!

• 06 December 2013 - 07:06

Miranda:

Ha lieverds,
    Leuk een berichtje van jullie op de vroege ochtend! :) top om te horen hoe leuk jullie het daar hebben en hoe mooi het daar is, lekker verder blijven genieten!
    Balen An dat je zo beroerd was! Hopenlijk eenmalig zodat je de volgende reisjes rustig kan chillen in het vliegtuig :)
    Veel plezier nog en een dikke kus!

• 06 December 2013 - 12:19

Marjolein En Rob:

Hallo Rein en Anne,

Zo te zien vermaken jullie je prima ondanks de sneeuw in de Canyon

Veel plezier nog in Vegas en Hawaï gaaf hoor we kijken nu al uit na jullie
    Volgende reis verslag.

Gr. Rob en Lein

• 06 December 2013 - 13:32

Milou:

Lieve Anne & Rein,
    Wat leuk om wat van jullie te lezen en jullie zo een beetje volgen.. Wat klinkt het allemaal onwijs gaaf zeg, en dat nog zonder foto's!
    Zo te horen genieten jullie lekker en dat ondanks de kou en dan heb je nog maar 1 weekje gehad! :)
    Ann wat balen voor je dat het gelijk met de heenreis even niet zo mee zat.. hopelijk blijft het daar ook bij voor je.. Gelukkig zorgt je mannetje goed voor je! ;)
    Lekker genieten saampjes van al het moois om je heen..
    Hele dikke knuffel en kusjes!

• 06 December 2013 - 17:12

Britt:

haha lekker op jullie slippers!! Snel de zon achterna xxx Baffie

• 06 December 2013 - 18:01

Corrie:

Hallo luitjes,

Wat maken jullie in een week veel mee, leuke foto's en wat was dat nou in het vliegtuig?
    Gelukkig viel het allemaal mee, lekker genieten en op naar de warmte!!!
    Lieve groet van ons

• 07 December 2013 - 09:38

Roos:

LIeve An en grutjes!

Wat hebben jullie al veel gezien en dit is nog maar week 1!
    en ann goeie poging om bussiness class plaatsen te bemachtigen ;) hihi nee hoor
    gelukkig viel het allemaal mee!
    nou lieverds geniet er lekker van daarzo!
    wij gaan vanavond sinterklaas vieren, is toch niet hetzelfde zonder jullie
    dus volgend jaar moeten jullie er gewoon weer bij zijn :)

Dikke kus!

• 11 December 2013 - 22:04

Maddy:

Lekker genieten in de zon nu?
    Leuk om te lezen wat jullie doen!
    Kerst in de zon (net zoals hier) is Ook leuk!!
    Groetjex

• 13 December 2013 - 19:53

Erinn:

Ha lieverds,

Wat een te gekke dingen doen jullie zeg! Super gaaf allemaal! Kijk erg uit naar het verslag vanuit Hawaï! Foto's zien er nu al tof uit, kan alleen nog maar mooier worden denk ;). En rijden in een Mustang door the usa..super kicke!! Genietse nog xx