Aloha from the rainbow state! ;) - Reisverslag uit Waikīkī, Verenigde Staten van Anne en Rein - WaarBenJij.nu Aloha from the rainbow state! ;) - Reisverslag uit Waikīkī, Verenigde Staten van Anne en Rein - WaarBenJij.nu

Aloha from the rainbow state! ;)

Door: Rein en Ann

Blijf op de hoogte en volg Anne en Rein

16 December 2013 | Verenigde Staten, Waikīkī

Aloha daar in het koude natte Holland!

Inmiddels zijn we alweer 10 dagen verder. De kou van de high desert in de USA achter ons gelaten. We zitten op dit moment van schrijven heerlijk de zonsondergang te bekijken op het witte strand van Waikiki, Honolulu! Niet verkeerd hoor hèhè!

Maar goed, om ons laatste reisverslag te vervolgen... Vanaf de ijzige maar onwerkelijke schoonheid van de Grand Canyon zijn we vorige week een weekendje naar gokparadise Las Vegas gescheurd! In ons luxe hotel Tropicana lekker vertoefd en vooral genoten van alle shows en glamour in de stad. Deze stad is echt te bizar voor woorden en na 2 dagen zaten we natuurlijk verrrrr boven ons budget volgens boekhoudster Ann:)

Na dit weekend was het tijd om eiiiindelijk echt de zomer achterna te gaan naar de paradise islands van Hawaii. Met een stoere Jeep Wrangler de toeristenstad Honolulu bekeken en alleen dat was al relaxed. S'Middags lekker knalrood verbranden op de witte strandjes langs de kust... Ook genieten dus;-)

1,5 dag later lekker doorgereisd naar het bounty-island Maui (ca 40 min vliegen). En wij maar denken dat we al wat mooie plekken op de wereld hadden gezien...

We verbleven tijdens deze 4 dagen bij de Hoekse surfguru's Menno & Hanneke en kids Taco & Kiki. Hun mega toffe huis midden in the jungle was bizar om in te verblijven! De perfecte tips, heerlijke gezonde maaltijden en de super gastvrijheid hebben ons het gevoel gegeven nooit dit eilandje te willen verlaten!!!
DUIZEND MAAL 'MAHALO' M&H!!!

Gedurende deze dagen een Vulkaan van 3km hoog 'beklommen', op heavens' highway gecruised (Hana highway), mega mega mega reuzenboom gezien (zie foto dit is dus serieus 1 boom) en onder sprookjesachtige watervallen gezwommen... Maui heeft t allemaal. Zo onbeschrijfelijk cool!

We sluiten dit gedeelte van ons reisverslag af met ons whale-watching avontuur van afg zaterdag. Daar het bultruggenseizoen eigenlijk van half december tot april gaat hadden we een kleine kans ze te zien. Een terugkerende boot gaf al door dat 't een slechte dag was. Tegen verwachtingen in hadden wij ze een half uur later wel op het oog! Daarna zelfs nog twee jonkies zien spelen en dat was natuurlijk echt te gek! Het werd nog gekker toen er een grotere tot 2 meter van onze boot kwam chillen met z'n reusachtige staart! Dat was echt INSANE en zelf een beetje eng want die beesten konden onze rubberboot zo omkiepen. Ook kwam er nog 1 onder de boot door wat je met heldere water gewoon kon zien. Zie foto's voor bewijs hoe dichtbij ze waren!!!

Zoals gezegd zitten we nu weer op O'ahu en gaan we donderdag weer verder reizen richting het paradijsje in de Stille Oceaan... SAMOA. Tot die tijd lekker hier op schitterend Hawaii rondreizen en vooral de nodige bounty strandjes opzoeken!

Eigenlijk hadden we bij het opstellen niet gedacht dat ook Californië, Nevada en Arizona zo indrukwekkend zouden zijn... Maar zoals de leidster van ons kleine reisgezelschap (Ann dus) gisteren heel mooi zei... Hawaii (MAUI) gaan we zeker herhalen in de toekomst! Menno&Hanneke wees dus gewaarschuwd;-)

Inmiddels zitten we lekker op ons balkonnetje en gaan we onze zondag avond vieren! Proost en Aloha!!!

• 16 December 2013 - 07:38

Cynthiai:

Ik hoor het al jullie hebben ontzettende heimwee. Wat een ervaring he zo'n whale watching. Mocht je nou wat vergeten zijn op Maui Marvin komt over een paar dagen ook;). Lieverdjes geniet van alle dingen! Dikke zoenen uit hvh

• 16 December 2013 - 07:46

Mike:

Wat een prachtige ervaring An!

• 16 December 2013 - 09:02

Coleta:

Hee!
    Als ik t zo lees willen jullie nooit meer naar huis! :)
    Wat gaaf om te lezen en op foto's te zien wat jullie mee maken.
    Geniet nog van al het moois wat jullie gaan zien.
    Dikke kus

• 16 December 2013 - 09:16

Deb:

Lieverds,

Bij het lezen van jullie reis verslagen zit ik helemaal in het verhaal en zie al voor me hoe mooi het moet zijn =)
    Heel veel plezier met wat nog komen gaat en tot horens!

Dikke kus x Paul en Deb

• 16 December 2013 - 13:39

Annette Krommenhoek:

Beetje jaloers :) lekker genieten hoor ! Xxtante

• 16 December 2013 - 13:44

Miran:

Ha lieve An en Rein, wat klinken jullie verhalen toch heerlijk *zucht* echt niet jaloers ofzo hoor haha.. Heerlijk zeg die strandjes en die gave plekken.
    Lijkt me idd echt bizar zo een groot beest onder je..
    Jullie vermaken je dus nog wel ;) geniet ervan!
    Dikke kus Miranda en Ed

• 16 December 2013 - 17:43

Erinn:

In één woord...WAUW!! Super hoor, heerlijk genieten zo! xx

• 16 December 2013 - 20:30

Sacha:

wat fijn weer een berichtje van jullie; en wat voor een bericht!!!!!!
    jeetje wat zijn jullie foto's gaaf. hier thuis zit iedereen achter de pc als de foto weer binnen rollen. jaloers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! best wel.
    geniet ervan.
    dikke kus van ons.
    ook heel veel kusjes van Tess

• 16 December 2013 - 20:58

Caroline:

Lekker genieten mooie foto leuk jullie verslag te volgen fijne feestdagen en have fun liefs uit het koude hoek van Holland

• 16 December 2013 - 21:17

Bettie:

wow wat een heerlijk avontuur! geniet maar lekker!!

• 16 December 2013 - 21:32

Evita:

Wat heerlijk om jullie verhalen te lezen en foto's te zien! Reis zo een beetje met jullie mee...nog heel veel mooie herinneringen erbij en....ik wacht uiteraard met smart op de verhalen én foto's uit NZ!!! ;) kusss

• 16 December 2013 - 21:43

Yvonne:

Wow.. Wat een verslag zeg , geweldig ! Jullie hebben echt al veel moois gezien, aan 1 stuk door mooie plekken. Hier mis je ondertussen niets, dus dont worry. Mooie foto's ook!
    Maar ik zit hier ook lekker warm hoor, kaarsjes aan, kerstboom aan, kerstkaarten schrijven. Dat missen jullie toch maar mooi weer ;)
    Nou geniet maar lekker verder ! Groetjes Yvonne x

• 16 December 2013 - 22:04

Britt:

Heeerlijk schatjes, geniet!! xxx

• 16 December 2013 - 22:32

Merel (de Dedumpte Group Member) :

Woooweesss!!
    Ik voel hier competitie in de groep gek, wie gaat de meest gave dingen zien in 5 maanden! haha
    Ach die bultrugjes lijken op zekers op jou rein met je grote neusgaten!
    Super leuk om te lezen! Tot over 3 weekies! kan niet wachten!! :) en ben benieuwd naar jjullie volgende verhaal!!
    Dikke lebberr!!!

• 17 December 2013 - 06:11

Milou:

Wauww.. wat een verhaal weer en die foto's, GAAF!! Wat een avontuur beleven jullie zeg!
    Geniett!! En ik kijk alweer uit naar jullie volgende verhaal + foto's!!
    Liefss xxx

• 17 December 2013 - 20:22

Astrid:

Wauw wauw wauw! Dus het bestaat echt? Witte stranden.palmbomen, zeilen met bultruggen leven zoals in blue lagoon ? Geweldig wat maken jullie een waanzinnige reis ! En superleuke foto's! Enne ik ben echt niet jaloers.......nou ok een beetje misschien ;-) Geniet er lekker van nog heel veel plezier en blijf alsjeblieft schrijven en foto's maken kunnen wij toch een beetje meegenieten xxx

• 17 December 2013 - 21:24

Rebekka:

Wat n heerlijk verhaal om te lezen, moet nu al een reis zijn om nooit te vergeten.
    Heerlijk mensjes geniet dr van , zien jullie over 2 weken geloof ik al.:)
    Dikke kus

• 22 December 2013 - 16:41

Maddy:

Gave foto's!! Inderdaad een heerlijk verhaal om te lezen ! Grtjex

• 03 Januari 2014 - 21:08

Dico:

Wat een mooi verhaal, Rein&An. Geniet maar lekker.

Ome D'ac