Aftellen!!!! - Reisverslag uit Hoek van Holland, Nederland van Anne en Rein - WaarBenJij.nu Aftellen!!!! - Reisverslag uit Hoek van Holland, Nederland van Anne en Rein - WaarBenJij.nu

Aftellen!!!!

Door: Rein & Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne en Rein

25 November 2013 | Nederland, Hoek van Holland

Lieve mensies!!!

Eindelijk is het zover, nog 4 daagies en whoooop Anne & Rein zijn eindelijk op reis! En zoals aan velen beloofd bij deze een site waar jullie ons op de voet kunnen volgen.. Ook knallen we hier zo-nu-en-dan wat foto's en filmpjes op (van al die gevaarlijke dingen die we gaan doen reneetje)!

Vertrek is dus a.s. zaterdag 30 november waarna we eerst rondreissie maken in Californie (USA) van iets meer dan een weekie. Daarna zoeffff door naar Oahu & Honolulu (Hawaii) voor 10 dagen ff heerlijk bijkomen in 't zonnetje!

Daar ik dit verhaal niet al te lang mag maken van Ann zullen we de overige bestemmingen als volgt samenvatten: Samoa (zitten we dus heerlijk op Savaii), Fiji (alles p/bootje op aanraden van Dunc & Grutjes), Nieuw Zeeland (rugby walhalla<3), en als einde heerlijk cruisen langs de Goldcoast van Aussie! Ennnnn 1 ding hebben al deze landen in gemeen... het is er overal heerlijk zomer (gouuud)!

Cant wait and we keep you posted!
XxX Globetrottertjes Ann & Rein

• 25 November 2013 - 21:33

Annette Krommenhoek:

Goede reis lieffies, lekker genieten!! Xxtante

• 25 November 2013 - 22:14

Caroline En Rob Jansen :

Oké ben benieuwd naar jullie mooie ervaringen geniet ervan en succes xxxx

• 26 November 2013 - 05:50

Erinn:

Super gaaf!! Kijk uit naar jullie verhalen, geniet ervan en goede reis!! xx

• 26 November 2013 - 11:51

Britt:

Kan niet wachten op al jullie spannende verhalen!!

• 26 November 2013 - 13:55

Riet:

Anne en Rein,
    Heel veel plezier. Aan het reisschema zal het niet liggen. Ook weer niet al te gevaarlijke dingen doen, want terug naar Nederland is na 3 maanden ook weer leuk. Geniet er heerlijk van! En ik heb de link bij favorieten gezet. Dus zet er af en toe maar een nieuw verhaaltje met foto's op. Liefs Riet

• 29 November 2013 - 06:39

Mw.grutjes:

Lieve grutjes en Ann!
    Nog 1 nachtje!! Spannend!!! Ik ben heel benieuwd naar alle verhalen en foto's!
    Lekker genieten in ieder geval!! Ik ga jullie wel heel erg missen!!
    Tot vanavond (wellicht de laatste x dat ik jullie zie zonder popsies jr.

• 29 November 2013 - 16:54

Milou:

Lieverds! Spannend!! Laatste avondje/nachtje in Nederland! Morgenochtend jullie nog een dikke knuffel geven en uitzwaaien op schiphol!
    Geniet van al het moois om jullie heen! Ik ben heel erg benieuwd naar al jullie foto's en verhalen!
    Gezellige avond met elkaar en tot morgen! Liefss! X